Veelgestelde vragen

Je vindt hieronder alle veelgestelde vragen. Staat jouw vraag er niet tussen? Neem contact op en we antwoorden zo snel mogelijk!

Neem contact op

Soms is dit mogelijk. Dit ligt vooral aan het vertrek van voorgaande gasten. Is dit dezelfde dag, dan is het niet mogelijk i.v.m. de schoonmaak van het huisje. Vraag het gerust!

Zeker! Er ligt een informatiemap voor je klaar in het huisje, waar ook de WiFi code in staat. 

De bedden worden altijd voor je opgemaakt. Dat scheelt weer bij aankomst! Haal je het beddengoed er weer af voor je vertrekt?

Nee, dit is niet nodig. De handdoeken liggen voor je klaar!

Ja! Bakkerij Feenstra in Zuidlaren bezorgd je graag een luxe ontbijt! 

Benieuwd naar de mogelijkheden? Vraag het gerust en we sturen je de informatie op!

Ja, dit hangt in de keuken en ook in de badkamer is er een gastendoekje aanwezig.

We streven er naar om een week voor het inchecken een e-mail te sturen met de informatie rondom je verblijf. Hierin geven we ook aan waar je de sleutel kunt vinden van het boshuis.

Heb je het verblijf via Natuurhuisje of AirBNB geboekt? Kijk binnen dit platform dan de voorwaarden. Heb je via ons geboekt? De annuleringsvoorwaarden vind je hier. Neem gerust contact op en dan kijken we wat er mogelijk is!

Bij het hokje onder de overkapping hebben we het hout voor je klaar liggen. Per korf zijn de kosten € 10,00.

Je kunt uiteraard ook je eigen hout meenemen.

Ja, er is één kinderstoel aanwezig. 

Ja, er is één kinderbedje aanwezig. Neem je zelf beddengoed mee?

Helaas mogen huisdieren niet mee op vakantie in ons boshuis.